Model C-380 to uniwersalny ciągnik, który dzięki bogatemu wyposażeniu standardowemu oraz szerokiemu wachlarzowi opcji może być używany jako rolniczy, transportowy, komunalny lub pomocniczy. Ciągnik posiada ekonomiczny, trwały, niewysilony silnik PERKINS oraz komfortową, optymalnie dobraną skrzynię biegów 12×12 z rewersem mechanicznym.
- silnik – oryginalny PERKINS, 4-cyl. z turbodoładowaniem
- skrzynia 12×12 z rewersem, w pełni synchronizowana
- układ przeniesienia napędu – CARRARO
- 4-słupkowa, przestronna komfortowa kabina
- 4 złącza hydrauliki tylnej
- Instalacja pneum. hamulców przyczep: 1- i 2-obwodowa
- Górny regulowany zaczep transportowy
- tylny TUZ udźwig 2650 kg
- błotniki skrętne
- nowoczesna ergonomiczna maska
- szerokie możliwości zastosowania
- atrakcyjna cena
- Finansowanie Fabryczne URSUS
Dane techniczne | URSUS C-380 | |
---|---|---|
Silnik – Producent / Stage / Typ | PERKINS 1104D IIIA | |
Rodzaj silnika | turbodoładowany | |
Moc kW/KM przy obr / min | 55,5 / 75 – 2200 | |
Moment obrotowy, Nm przy obr / min | 307 – 1400 | |
Pojemność (cm3) / ilość cylindrów | 4400 / 4 | |
Filtr powietrza | suchy, dwustopniowy z czujnikiem zanieczyszczenia | |
Pojemność zbiornika paliwa (litr) | 120 | |
UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU CARRARO | ||
Sprzęgło | suche, dwutarczowe z niezależnym sterowaniem sprzęgła WOM | |
Skrzynia przekładniowa – charakterystyka | 12×12 biegów z rewersem mechanicznym | |
Most napędowy tylny | z blokadą mechaniczną i zwolnicami planetarnymi | |
Most napędowy przedni | ze zwolnicami planetarnymi | |
Elektohydrauliczna blokada mech. różnicowego | Tak | |
Prędkość maks., (km/h) | 30 | |
WAŁ ODBIORU MOCY (WOM) | ||
Typ | niezależny z ręcznym sterowaniem sprzęgła WOM i zależny 540/1000 | |
PODNOŚNIK HYDRAULICZNY | ||
Funkcje | regulacja siłowa, pozycyjna, mieszana, czułości reakcji i szybkości opuszczania |
|
Wydatek pompy (l/min) | 50 | |
Maksymalny udźwig podnośnika (kg) | 2650 | |
Ciśnienie nominalne (MPa) | 18 | |
Rozdzielacz hydrauliki zewnętrznej | dwusekcyjny (4 szybkozłącza) | |
TUZ | 2 kat. | |
UKŁAD KIEROWNICZY | ||
Typ | hydrostatyczny | |
UKŁAD KIEROWNICZY | ||
Typ | hydrostatyczny | |
UKŁAD HAMULCOWY | ||
Hamulce robocze | tarczowe, mokre, sterowane mechanicznie | |
Hamulec postojowy | mechaniczny, sterowany ręcznie | |
KOŁA, OPONY I ROZSTAWY | ||
Koła przednie / tylne | 11,2 R24 / 16,9 R30 | |
Rozstaw kół przednich / tylnych (mm) | 1570, 1730 / 1448 -1916 | |
Zaczepy | transportowy etażowy i przedni | |
KABINA | ||
Rodzaj | czterosłupkowa, z uchylnym oknem w dachu | |
WYMIARY | ||
Długość / szerokość / wysokość (mm) | 4210/ 1990/ 2735 | |
Masa bez obciążników (kg) | 3370 | |
Rozstaw osi,mm | 2255 | |
Prześwit, mm | 375/- | |
Wyposażenie standardowe | ogrzewanie, reflektory robocze w dachu, wycieraczki i spryskiwacze przednie i tylne, instalacja pneumatyczna hamulców przyczep: 1/2-obwodowa |
|
Wyposażenie opcjonalne | zaczep rolniczy, TUZ z końcówkami hakowymi, obciążniki przednie 260 kg, obciążniki tylne 210 kg, trzysekcyjny rozdzielacz hydrauliki zewnętrznej (6 szybkozłączy), kogut, klimatyzacja, koła przednie 320/70R24, tylne: 480/70R30, węższe ogumienie do międzyrzędzi, hak tylnego TUZ, zaczep rolniczy, PitonFix
|