McCormick Seria X4 (64 KM do 107 KM)

Nowa seria X4 zastępuje wszystkie modele 2 serii CX-L i CL.

Nowa oferta ciągników McCormick w zakresie niskiej i średniej mocy charakteryzuje się wysokimi osiągami, które zwiększają efektywność wykonywanych prac polowych i transportowych.

Ciągniki są dostępne w dwóch wersjach tzn. z kabiną i bez kabiny oraz z napędem 2WD lub 4WD. Konstrukcja tych ciągników czyni je idealnymi do prac związanych z uprawą roli, obsługą zwierząt hodowlanych, obsługą ładowacza czołowego oraz wszelkich prac transportowych związanych z funkcjonowaniem gospodarstwa rolnego. Kompaktowe wymiary, duża zwrotość i manewrowość

czyni je specjalistami w pracach odbywających się w niskich i ciasnych pomieszczeniach.

Oferta obejmuje siedem modeli, które są napędzane nowymi 4 cylindrowymi silnikami Deutz z chłodnicą międzystopniową oraz układem wtryskowym typu Common-Rail. Modele X4.50, X4.60 i X4.70 są wyposażone w silniki o pojemności 3,6 l, o normie emisji spalin Tier 4 Interim, moc przedstawia się następująco: 90 KM, 99 KM i 107 KM. Natomiast modele X4.20, X4.30, X4.40 posiadają silniki o pojemności 2,9 l spełniające przepisy norm emisji spalin Tier 4 Final, generujące następującą moc: 64 KM, 69 KM i 76 KM.

 

Siódmy model X4.35 jest ciągnikiem o takich samych gabarytach i wyposażeniu co trzy modele o niższej mocy. Do napędu służy silnik Perkins o pojemności 4,4 l, mocy 74 KM i normie emisji spalin Tier 3. Jest to propozycja dla użytkowników, którzy cenią wysoką jakość przy umiarkowanej cenie.

Ciągniki serii X4 posiadają nową skrzynię przekładniową, opracowaną przez inżynierów Argo Tractors, zwolnice tylne są planetarne a oś przednia 4 WD może być opcjonalnie wyposażona w układ hamulcowy. Dostępne modele są produkowane w dwóch rozstawach osi: 2230 mm dla trzech najmocniejszych modeli i 2100 mm dla modeli pozostałych.

Wygląd zewnętrzny ciągników serii X4 został zaprojektowany zgodnie ze stylistyką wyznaczoną przez producenta Argo Tractors w 2012 r. Zamawiane modele serii X4 mogą być oferowane w konfiguracji zgodnej z oczekiwaniami klienta od najprostszego wyposażenia do modeli ze wszystkimi opcjami.

Opcje wyposażenia, które oferuje producent obejmują:

– Nową, przestronną, czterosłupkową kabinę z dużym oknem dachowym ułatwiającym pracę z ładowaczem, wydajnym systemem klimatyzacji oraz ergonomicznie umieszczonymi przełącznikami.

– Nową skrzynię przekładniową 12+12 lub 16+16 z reduktorem z rewersem mechanicznym lub elektrohydraulicznym w mniejszych modelach. Natomiast w modelach mocniejszych 12+12, 16+16, 24+24, 32+32 z reduktorem i rewersem mechanicznym lub elektrohydraulicznym oraz półbiegiem zmienianym pod obciążeniem. Dostępne przekładnie umożliwiają jazdę z maksymalną prędkością 40 km/h w trybie ekonomicznym.

– Hydrauliczne włączanie wałka WOM posiadającego dwie prędkości obrotowe.

– Tylny podnośnik o udźwigu 3900 kg (3 większe modele) lub 3400 kg (4 mniejsze modele) może być sterowany mechanicznie lub elektronicznie.

– Układ hydrauliczny ciągnika może zostać wyposażony w pompę wysoko-przepływową o wydajności 57+32 l.

– Przedni podnośnik o udźwigu 1750 kg.

– Fotel operatora amortyzowany pneumatycznie.

– Ogumienie o rozmiarze preferowanym przez użytkownika.

– Obciążniki kół tylnych.

 

 

Podane dane techniczne mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej. Producent, dbając o stały rozwój produktów, zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian i aktualizacji bez uprzedniego powiadomienia.